Szanowni Państwo,

bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program CDO Forum. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

  1. Konferencja odbędzie się w dniach 5-6 czerwca (5 czerwca konferencja i spotkanie wieczorne, 6 czerwca warsztaty online). 5 czerwca konferencja odbędzie się w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel, ul. Żwirki i Wigury 1H 00-906 Warszawa . 6 czerwca warsztaty i konferencja odbędą się wyłącznie online.
  2. Prosimy o przesłanie prezentacji do 25 maja. Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
    • Przede wszystkim prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
    • Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
    • Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
    • Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
  3. Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej. Pobierz szablon
  4. Wkrótce otrzymają Państwo dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa nie otrzyma grafiki, prosimy o kontakt.
  5. Warsztaty odbędą się online, więc prowadzący otrzymają linki do pokojów ZOOM, natomiast podczas konferencji wystąpienia będą możliwe tylko stacjonarnie.
  6. Dla moderatorów dyskusji roundtables przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku dostępnym poniżej: Pobierz informacje nt. roundtables Ponadto, przygotowaliśmy szkolenie dotyczące moderacji dyskusji. Zachęcamy do zapoznania się z nim: Obejrzyj szkolenie
  7. Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie / dołączenie do konferencji co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Po każdej prezentacji, jeśli starczy czasu, dajemy uczestnikom możliwość zadania dodatkowych pytań do Prelegenta.
  8. Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
  9. Uzyskane nagrania wystąpień możemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom po konferencji przez okres kilkudziesięciu dni. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Możemy także dodatkowo oferować płatny dostęp do materiałów pokonferencyjnych pozostałym osobom. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na tę formę wykorzystania przez nas nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
  10. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 20 maja!

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: cdo@evention.pl

CDO Forum

5-6 cze, 2024
www.cdoforum.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m. +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2024 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.