Agenda konferencji CDO Forum 2021

SPOTKANIE WIECZORNE – 21 WRZEŚNIA

Zapraszamy na kameralne spotkanie integracyjne z udziałem Rady Programowej i Prelegentów. Spotkamy się na żywo w jednym z warszawskich lokali, aby wspólnie spędzić czas na żywo (chociaż w maseczkach), porozmawiać po tak długiej przerwie w bezpośrednich kontaktach, a z częścią z Państwa zapewne poznać.

KONFERENCJA – 22 WRZEŚNIA

Poznajmy się - sesja networkingowa

Uczestnicy przybywający w Internecie na konferencję zostaną podzieleni na kilkuosobowe grupy (losowo), po to, by w bezpośredniej rozmowie za pomocą nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych, mogli chwilę porozmawiać i dowiedzieć się: (1) skąd przybyli, (2) co ich zachęciło do udziału w cdo Forum – czego chcieliby się dowiedzieć i czego na konferencji szukają, a wreszcie (3) czym sami mogliby podzielić się z innymi.

Przy okazji wcześniejsze pojawienie się uczestników pozwoli im sprawdzić funkcjonowanie sprzętu i oprogramowania po stronie użytkownika, poznać interfejs konferencji, zrozumieć „jak to wszystko działa”.

Otwarcie konferencji i powitanie uczestników

Organizator CDO Forum Club
Evention
SESJA PLENARNA

CDO successes through governed collaboration – working with business functions and IT *

Looking at Masterdata Management, Process Management and Data Governance - I will share a number of concrete cases and lessons learnded from my past few years as a data leader.

Head of MDM Business Partner, Data Evangelist, speaker and book author
Boehringer Ingelheim

Od Agile i DevOps do DataOps

Modele współpracy pomiędzy zespołami nieustannie ewoluują, aby działać jak najbardziej efektywnie i szybko dostarczać realną wartość dla organizacji. Podczas wystąpienia zastanowimy się, jaka przyszłość czeka obszar analityki danych – czy najbliższa przyszłość do właściw DataOps? A co dalej?

Head of Data & Innovation Area
ING Tech Poland

Panel: Dokąd zmierzamy

Dokąd zmierzamy z organizacją obszaru danych w nowoczesnym, cyfrowym przedsiębiorstwie – próba prognozy na najbliższe lata. Wpływ obszaru digital, automatyzacji, AI, Data Science – co wykluje się ze zderzenia starego podejścia z nowym światem. Czy jednolite Customer Data Platform będzie fundamentem dla danych w organizacji. Czy każdy liczący się podmiot będzie miał swoje centra zaawansowanej analityki. Jak przełoży się to na wymagania stawiane przez Chief Data Officerem?

Prowadzenie panelu:

Organizator CDO Forum Club
Evention
SESJE RÓWNOLEGŁE

DATA GOVERNANCE I STRATEGIA DANYCH

DATA ANALYTICS

Prawidłowa saturacja danymi w dobie

Nowa architektura kluczowych komponentów i systemów online (w tym Ad.Tech, Data Science/ML/AI oraz klasyczny Data Management) w kontekście przemian w organizacjach nasyconych danymi o klientach i użytkownikach. Znaczenie budowy Consumer Data Platform. Jak budować taką architekturę w czasie cyfrowej transformacji i jak powiązać ją ze strategią i architekturą danych.

Head of Data & AI
TVN Grupa Discovery

Wizualizacja danych w kontekście podejmowania decyzji biznesowych

Data Analysts widzą dane inaczej niż biznes. Sztuką staje się takie ich zaprezentowanie, aby były zrozumiałe dla obu stron. Jak robić to dobrze? Jak prezentować dane, aby pokazać dokładnie to, co się chce i jednocześnie pokazać biznesowi ich rzeczywistą wartość? A wszysto to przy wsparciu standardów wizualizacji International Business Communication Standards.

IBCS® Certified Trainer
IBCS Institute and founder of Controlling Partner in Poland

Data for AI and Machine Learning - Data Strategy: Governance, Preparation, and Ethical Use of Data for AI/ML*

Prezes
Knowledge Integrity Incorporated

Zjednoczone siły danych OLX, czyli "Operacja Segmentacja B2C"

Proces dojrzewania organizacji wymusza jednocześnie potrzebę strukturyzacji poszczególnych obszarów, takich jak wsparcie naszych klientów biznesowych. W ramach projektu “Operacja Segmentacja B2C” połączyliśmy siły zespołów Data Science, UX Research oraz Product Analytics. Synergia uczenia maszynowego, wykorzystania danych ilościowych i jakościowych pozwoliła nam zbudować grupy użytkowników biznesowych w oparciu o ich zachowanie (odpowiedź na pytanie “co?”) oraz dogłębne zrozumienie ich potrzeb (odpowiedź na pytanie “dlaczego?”). Prezentacja opowie o tym, jak owoce tego projektu wspierają zespoły odpowiedzialne za rozwój produktu, strategię, marketing oraz sprzedaż.

Head of Data Science
Grupa OLX

Studium przypadku - dane w praktyce rozwoju usług ubezpieczeniowych

Chief Data Officer, Dyrektor Centrum Danych i Zaawansowanej Analityki
Link4

Demokratyzacja danych – czy to oznacza koniec analityków?

Jak narzędzia self-service zmieniają przebieg procesów analitycznych w firmie? Jakie ryzyka wynikają z wdrożenia tych narzędzi? Czy demokratyzacja danych oznacza brak pracy dla analityków?

Head of Data Governance & Analytics
Philip Morris International
PIERWSZA SESJA DYSKUSJI ROUNDTABLES

Równoległe dyskusje roundtables to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie – możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – wybraliśmy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesja roundtables to bardzo szerokie spektrum tematów i bogate grono wybitnych osobowości ze świata cybersecurity w roli prowadzących – tak, aby każdy uczestnik konferencji mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników zainteresowanych tą samą tematyką.

Planujemy 2 rundy dyskusji roundtables po 40 minut. W ramach jednej sesji 6-8 tematów.

SESJE RÓWNOLEGŁE

DATA GOVERNANCE I STRATEGIA DANYCH

DATA ANALYTICS

Etyka danych
Narastające znaczenie obszaru compliance i jednocześnie rosnące ryzyko reputacyjne czyli dane jako przedmiot troski. Skąd się wziął dany scoring – jak wytłumaczyć nasze algorytmy i to, co robią decyzyjne black boxy? Czy AI musi być etyczne?

Prelegent zostanie podany wkrótce

Wirtualizacja dostępu do danych

Dostęp do wirtualnych źródeł danych szalenie upraszcza pozyskiwanie ich z wielu różnych źródeł, oszczędzając czas, ale i zasoby. Jak więc zrobić to dobrze? Czego potrzeba do wdrożenia wirtualizacji – z jednej strony jakich narzędzi, a z drugiej – kto z tego może wyciągnąć wartość dla siebie?

Turbo RODO czyli różnorodność zgód – zarządzanie z perspektywy prawa i praktyki

Kiedy i na co potrzebna jest zgoda – różne przepisy, jedna zgoda? Zarządzanie zmianą zgody, różne wersje zgód i kanały pozyskania. Wykazywanie posiadania zgody (a różne kanały pozyskania)
Cofnięcie zgody i sprzeciw – skutki i znaczenie praktyczne. Rosnąca złożoność problemów i wyzwań w perspektywy lat doświadczeń i wobec dużego wzrostu liczby cyfrowych interakcji z klientem.

Counsel
Domański Zakrzewski Palinka

Data lakehouse - łączenie data lakes z hurtownią danych w praktyce

Danych przybywa w takim tempie, że coraz trudniej nimi nie tylko zarządzać, ale też przetworzyć je na wartościowe informacje. W efekcie powstała potrzeba połączenia zalet hurotwni danych i data lakes. Jak robić to dobrze? Jak zbudować taką ujednoliconą platoformę analityczną? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć podczas wystąpienia.

DRUGA SESJA DYSKUSJI ROUNDTABLES

Kolejna część dyskusji roundtables, w której będziemy mieli szansę poruszyć różne tematy w mniejszym gronie.

WARSZTATY – 23 września

I. Information Risk Management for Data Professionals*

Prezes
Knowledge Integrity Incorporated

II. Pulpity managerskie – jak tworzyć, aby rzeczywiście były przydatne?

III. Tworzenie modeli analitycznych z uwzględnieniem anonimizacji danych

IV. Analytics on the edge – jak wykorzystać strumienie danych na urządzeniach i sprawnie je monetyzować?

*Prezentacja w języku angielskim. Organizatorzy nie przewidują tłumaczenia.

CDO Forum

22-23 września, 2021
www.cdoforum.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Monika Ludwig
m. +48 790 401 605
e: monika.ludwig@evention.com.pl

© 2021 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.